Witamy na Forum Polonii w Dallas!

nike vapormax röd lila

Polskie sklepy i firmy... Put info about your business in DFW....

Moderator: kris_k

ardracora

nike vapormax röd lila

Post autor: ardracora » pt lis 10, 2017 8:31 pm

Obrazek

Tidigare Air Max-modeller behandlade luftväskan mer som en madrass under foten. nike vapormax grå herr gör konceptet till mer av en motor, med Air fungerar som kolvar längs sulan, vilket ger stöd och flexibilitet där löpare behöver det mest. Som ett resultat är sneaker lätt, extremt lyhörd och utomordentligt flexibel. FlyKnit övre är förstärkt med Nike's FlyWire snörningssystem för en snygg passform, vilket gör det ett steg närmare arbetet i total harmoni med kroppen.

Designen är perfekt: så bekväm, lätt och flexibel på grund av sin flyknit-teknik, vilket är faktiskt bra eftersom det passar perfekt till fotens bredd och form. Tack vare den nya Air Max-sulan känns det som om du bokstavligen går på luften! Vi är alla uppsatta för sommarsäsongen, både för sport och för daglig avslappnad. Bortsett från att vi körde, hade vi också dem medan de gick runt i staden. Jag bestämde mig för att utforma dem med min sommarklänning, jag tror att de båda arbetar väldigt bra tillsammans och Mauricio med sin shorts och favorit ljusrosa tröja, som går bra med löpareens Glaciärblå. Oavsett om du stilar dem med shorts, denim eller en klänning, är nike vapormax Rea skor definitivt ett utmärkt val och ljusfärgen är perfekt för sommaren! Hur vill du ha det?

Neses hetaste sneaker av året, nike vapormax dam billigt får en klassisk färgväg som inte är någon främling till Nike-skor. Att lägga till Nike's "Oreo" -radition är ännu en annan iteration av favoritfärgskombinationen som används på Nike Air VaporMax, kallad "Cookies and Cream" den här gången. Hela den övre har signaturen Svartvita färgtoner konstruerade i Flyknit. Medan Oreo 1.0-paret dominerades av vit med träffar av svart, är detta par det motsatta som svart täcker huvuddelen av skon och vitt tjänar som accentfärg.

Den här nya nike vapormax röd lila-sulan är ihop med en full Flyknit-övre som hjälper till att skapa en exakt passform, bekvämt stöd och håller sneakersna lätta. Om du älskar en Air Max's kuddekudde och letar efter ett större energirespons, är VaporMax allt du. Tidigare luftenheter isolerades av ett gummilager som bidrog till att förbättra hållbarheten. VaporMax Air-enheten är en fristående yttersåg. Den nya yttersålen omformades för att öka flexibiliteten och elasticiteten. Den extra hållbarheten eliminerar behovet av det traditionella skummidsolen som ses i sina föregångare.

http://www.maxultrase.com/

natitam

Re: nike vapormax röd lila

Post autor: natitam » ndz lis 12, 2017 10:38 am

:mrgreen:

Odpowiedz