Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Jak wstawic obrazek do posta

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 23, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Irving

Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: admin » pn sty 30, 2006 11:19 pm

Jak wstawic obrazek na forum
(metoda z uzyciem zewnetrznego servera, wiec dopoki serwer ten dziala, obrazki beda widoczne na forum. Serwer nie kasuje obrazkow.

1. Obrazek na Twoim komputerze musi byc mniejszy niz 1M,
praktycznie obrazki ok 30K powinny wystarczyc, to jest forum a nie galeria ;-) Forum z wiekszymi obrazkami bedzie sie wolno otwieralo
2. Otworz strone http://www.imageshack.us/
3. Nacisnij przycisk Browse... i wskaz plik z obrazkiem
4. Aby automatycznie zmiejszyc rozmiar zaznacz "resize image" (zalecane patrz punkt 1)
5. Wcisnij "Host it"
Obrazek

6. Skopiuj zawartosc ramki "Hotlink for forums (1)" do postu na forum i to wszystko...
Obrazek



Ten server twierdzi ze bedzie obrazki trzymal tam na zawsze...

Awatar użytkownika
Totalna Ssawka
Posty: 58
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 9:08 pm

Post autor: Totalna Ssawka » ndz kwie 09, 2006 9:34 pm

A mój nie chce sie przyczepic do postu skubany :evil: [/img][/list]

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 23, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Irving

Ciekawe

Post autor: admin » pn kwie 10, 2006 10:16 am

A mnie sie udalo.........
Postepowalem wedlug instrukcji i poszlo... (jak widac ponizej),

Obrazek


tobie tez w kocu chyba poszlo ;-)

http://www.dallas.pl/forum/viewtopic.ph ... light=#231

Pozdrawiam, moze podasz w profilu z jakiego miejsc w Texasie klikasz ;-) Ciekaw jestem skad ludize wiedza o tym forum..

PS jak nie bedzie dzialalo to daj znac........

Awatar użytkownika
Totalna Ssawka
Posty: 58
Rejestracja: ndz kwie 09, 2006 9:08 pm

Post autor: Totalna Ssawka » pn kwie 10, 2006 9:32 pm

No ale on mial isc z boku pod moja ksywka a nie pod postem wiec chyba dalej mi nie idzie? haha :D

Awatar użytkownika
admin
Site Admin
Posty: 104
Rejestracja: pn sty 23, 2006 9:36 pm
Lokalizacja: Irving

To ty mowisz o avatorze ;-)

Post autor: admin » pn kwie 10, 2006 10:24 pm

Czesc
Ty mowisz o avatorze lub emblemacie w polskim tlumaczeniu...

Ten topik jest jak wstawic obrazek do postu, np chcesz pokazac zdjecie (jeden raz). I wtedy to sie sprawdza (np tak zamiescilem spis mszy na wielkanoc 2006, wstawilem zeskanowy obrazek do postu).

A jak zamiescic emblemat:
Kliknij na gorze "Profil" (musisz byc zalogowany) i na samym dole masz "
Panel kontrolny emblematów".

Powodzenia, jak cos nie bedzie dzialalo to daj znac....

Taka uwaga, jak sie zalogujesz i zamkniesz przegladarke i zajrzysz na forum za jakis czas, to nie trzeba sie znowu logowac..

tazy
Posty: 2
Rejestracja: czw paź 30, 2014 12:18 am

Post autor: tazy » czw paź 30, 2014 12:37 am

moze podasz w profilu z jakiego miejsc w Texasie klikasz Wink Ciekaw jestem skad ludize wiedza o tym forum.....!!!!

pilus
Posty: 4
Rejestracja: śr lip 15, 2015 5:23 am
Kontaktowanie:

Post autor: pilus » pt lip 17, 2015 1:11 am

Mi też się nie udało ;/ ma niską rozdzielczość i jak powiększę go ma słabą jakość.

Facegreen5
Posty: 5
Rejestracja: pt maja 20, 2016 2:28 am

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: Facegreen5 » pt wrz 23, 2016 1:22 am

wszędzie na forach są instrukcje jak różne rzeczy zrobić. Jak wstawić obrazek, też jest

adrian9955
Posty: 4
Rejestracja: wt lip 05, 2016 6:49 pm

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: adrian9955 » wt wrz 27, 2016 6:19 pm

zawsze mam z tym problem, jak cos wybiore to tu tez wstawie :)

oklej
Posty: 1
Rejestracja: śr paź 19, 2016 8:16 am

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: oklej » śr paź 19, 2016 8:19 am

wystarczy przecież skopiować url obrazka i wstawić w img i działać będzie.

samosa88
Posty: 4
Rejestracja: ndz sty 01, 2017 12:29 pm

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: samosa88 » ndz sty 01, 2017 12:32 pm

Dzieki! tego szukałam :))

hota
Posty: 1
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 8:42 am
Kontaktowanie:

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: hota » sob kwie 15, 2017 8:45 am

Można także poprzez html wstawić obrazem jeżeli ktoś wie jak go użyć :)
Zapraszam serdecznie na mojego bloga https://szpiegowskiesluchawki.wordpress.com/. Pomóżcie mi go rozwinąć :)

filip234
Posty: 1
Rejestracja: ndz kwie 16, 2017 4:45 am

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: filip234 » ndz kwie 16, 2017 4:47 am

według mnie to jest trochę trudne

nowoscibmw
Posty: 1
Rejestracja: wt kwie 18, 2017 9:08 am

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: nowoscibmw » wt kwie 18, 2017 9:12 am

Co w tym takiego trudnego? Zalecam popróbować i się to metodą prób i błędów ogarnie :)
Zapraszam na mojego bloga o motoryzacji. Zachęcam do czytania oraz komentowania.

projecto
Posty: 1
Rejestracja: czw lip 27, 2017 5:44 am

Re: Jak wstawic obrazek do posta

Post autor: projecto » czw lip 27, 2017 5:45 am

Takie rzeczy i wiele innych jest opisane na http://problemy-z-komputerem.pl - generalnie strona z poradami dot. komputera nie tylko systemu, ale takze internetu i roznych programow wiec typowym newbie polecam tu zagladac jak czegos nie wiecie :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości