Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Gdzie zorganizować konferencję

Na kazdy temat...... Czyli wszystko co ci spac nie daje albo lezy na watrobie ;-)

Moderator: kris_k

Mateo 77

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Mateo 77 » pn lut 27, 2017 4:53 pm

Nie sądzę, by osoby bez doświadczenia, dały sobie radę z organizacją takiego wydarzenia.Najlepiej powierzcie to specjalistom, takim jak http://krajowy.biz/firma,red8eventspl którzy zajmują się tym od lat. Oni dokładnie wiedzą, na co zwrócić uwagę tak, by wszystko działało jak należy. To najbardziej się opłaca.

kejt
Posty: 43
Rejestracja: wt mar 21, 2017 3:07 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: kejt » wt mar 21, 2017 3:11 am

hotel najlepszy. polaczone z wyjazdem integracyjnym :lol:

Thory
Posty: 3
Rejestracja: śr mar 29, 2017 4:44 pm

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Thory » ndz kwie 02, 2017 8:11 am

Właśnie, ma ktoś firmę, która zajęłaby się samą organizacją takowej konferencji? Chciałbym, żeby wszystko wyglądało na naprawdę dobrze zorganizowane. Znajomy polecił mi - http://www.whatevent.pl/ co o tym myślicie?

Moska90

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Moska90 » sob kwie 22, 2017 4:08 pm

Osoby, które mają większe doświadczenie z takimi konferencjami, na pewno przyznają, że hotel zawsze odgrywa bardzo ważną rolę. Im lepsze miejsce, tym lepiej będzie odebrane przez gości konferencji. Na pewno powinniście przyjrzeć się hotelowi http://www.hotelfajkier.pl/konferencje-szkolenia bo wiem, że wiele osób organizuje u nich swoje wydarzenia i bardzo je zachwala. To może być świetne rozwiązanie dla wielu firm.

Roman77

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Roman77 » sob cze 24, 2017 4:43 am

Mnie dziwi to, że jeszcze nie wszyscy są na bieżąco z organizacją tego typu wydarzeń. Przecież oczywiste jest, że firmy specjalizujące się w organizacji konferencji takie jak http://www.ibento.pl/oferta/konferencje-firmowe/ zawsze podejdą do tematu w bardziej odpowiedni i wyważony sposób. Pomyślcie perspektywicznie i powierzcie im stworzenie takiego eventu dla Was.

kriss
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 23, 2015 3:07 pm

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: kriss » pn cze 26, 2017 5:14 pm

Konferencję najlepiej zorganizować w któryś weekend w jednym z hoteli w ładnej okolicy. Niech goście także coś z tego mają, oprócz wiedzy trochę odpoczynku i relaksu. Wydaje mi się, że do tego celu mógłby nadawać się Pałac Domaniowski - Resort & Conference. Pałacyk znajduje się w przepięknej okolicy, a co najważniejsze - posiada 5 klimatyzowanych sal konferencyjnych z całym wyposażeniem audio-video. Zobaczcie sobie tutaj http://palacdomaniowski.pl/.

roni
Posty: 20
Rejestracja: śr cze 28, 2017 5:52 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: roni » śr cze 28, 2017 7:08 am

Moim zdaniem lepiej organizować konfę w dużym mieście, niż gdzieś w super wypasionym hotelu poza miastem. Po bankiecie zawsze jeszcze można gdzieś wyskoczyć, a w wolnej chwili pozwiedzać.

amos
Posty: 21
Rejestracja: wt sie 08, 2017 4:04 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: amos » wt sie 08, 2017 4:10 am

Jak dla mnie to nie ma większej różnicy gdzie się organizuje konferencje. Jeśli będzie ciekawie i z dobrym jedzeniem to nic nie ma prawda się nie udać.

WioLka34
Posty: 7
Rejestracja: wt sie 29, 2017 12:15 pm

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: WioLka34 » wt sie 29, 2017 12:25 pm

Kiedyś byłam na bardzo fajnej konferencji nad morzem i muszę powiedzieć, że bardzo mi się podobało :) Fajny hotel można znaleźć w Sopocie: http://www.bayjonnhotel.pl/konferencje. Znajduje się on w centrum miasta, więc po wszystkim można sobie wyskoczyć grupowo na fajną imprezę albo przejść się nad morze. Hotel luksusowy, więc każdy poczuje się w nim wyjątkowo :)

maja89

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: maja89 » pn wrz 04, 2017 2:24 am

Wybór miejsca gdzie ma się odbyć konferencja to raczej dość indywidualna kwestia i w każdej firmie sprawdzi się coś innego.
Dość fajnym i uniwersalnym rozwiązaniem są wyjazdy w gory lub nad morze, ale też nie każdego stac na tak dalekie wyjazdy. Moze tani hotel w Lublinie byłby dobrą miejscówką na impreze firmową? Do tego pyszne jedzenie i zabawa gwarantowana.

domi78
Posty: 58
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 4:07 pm

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: domi78 » śr wrz 20, 2017 2:16 am

Hotel pod Warszawą http://www.hotellamberton.pl/home/ to pełen profesjonalizm, wygoda i miła odmiana. Ten hotel sprawdza się przede wszystkim na konferencję, ale pasuje też na inne imprezy okolicznościowe. Do tej pory byłam tam tylko na szkoleniu - ale z noclegiem, więc przetestowałam możliwości organizacyjne. Można polecać to miejsce.

Nieswojski93
Posty: 1
Rejestracja: pn wrz 18, 2017 6:57 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Nieswojski93 » śr wrz 20, 2017 7:52 am

Może wirtualne ? Wtedy możemy bez problemu zwołać szybko dużą grupe ludzi :D.

Aligator20

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Aligator20 » pt wrz 22, 2017 1:58 am

Na pewno powinniście wybierać takie miejsca, które będą świadczyły o prestiżu Waszej firmy i samego wydarzenia. Właśnie dlatego dobrze spisuje się w tej roli sala konferencyjna pod Warszawą. Miałem okazję być tam na jednej konferencji i przyznam, że robi duże wrażenie. Wy też możecie uzyskać taki efekt dla Waszego eventu.

renog22
Posty: 5
Rejestracja: czw wrz 21, 2017 8:12 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: renog22 » pt wrz 22, 2017 3:58 am

Ciekawe propozycje na dobrej jakości konferencje, podoba mi się to !

hajer
Posty: 4
Rejestracja: pt wrz 22, 2017 5:44 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: hajer » pt wrz 22, 2017 5:48 am

najlepiej gdzieś w górach, może okolice Zakopanego? piękne jest to miasto, polecam wszystkim

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości