Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Gdzie zorganizować konferencję

Na kazdy temat...... Czyli wszystko co ci spac nie daje albo lezy na watrobie ;-)

Moderator: kris_k

antek88
Posty: 1
Rejestracja: pn wrz 07, 2015 5:17 am

Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: antek88 » pn wrz 07, 2015 5:24 am

Masz świetny pomysł na konferencję a nie masz pomysłu gdzie ją zorganizować? Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że dobra organizacja konferencji jest w Hotelu Sułkowski. Dobry dojazd, bo blisko trasy Poznań – Wrocław, duże sale konferencyjne, można tam zorganizować event na ponad 6000 osób.

leski
Posty: 308
Rejestracja: wt lut 10, 2015 4:33 am

Post autor: leski » śr wrz 09, 2015 10:20 am

Ciągle borykam się z takimi problemami:)

marzenloka
Posty: 514
Rejestracja: wt kwie 08, 2014 1:12 am

Post autor: marzenloka » śr wrz 09, 2015 10:59 am

Niestety nie znam tego hotelu. Ale z moich obserwacji wynika, że raczej większość konferencji organizowanych jest w Warszawie.

Revlaris
Posty: 1
Rejestracja: czw wrz 10, 2015 7:38 am

Post autor: Revlaris » czw wrz 10, 2015 7:39 am

Dobra sprawa dzieki za info można na 6000 osób akurat przydałby się taki event.

leski
Posty: 308
Rejestracja: wt lut 10, 2015 4:33 am

Post autor: leski » czw wrz 17, 2015 7:56 am

W takim wypadku na pewno.

daleka
Posty: 440
Rejestracja: wt lip 16, 2013 5:58 am

Post autor: daleka » czw wrz 17, 2015 8:48 am

Na aż tyle osób? To chyba stadion narodowy.

andzika
Posty: 9
Rejestracja: wt gru 09, 2014 11:45 am

Post autor: andzika » wt wrz 29, 2015 4:30 pm

Jak byłam w Polsce ostatnio, to byłam na konferencji tutaj: http://hotelstyl70.pl/. Bardzo mi się spodobał ten hotel, a restauracja oferuje naprawdę wyśmienite dania. Wyszło tak, że zostałam tam jeszcze na jeden dzień dłużej, żeby wypocząć sobie, tak mi się tam spodobało :). Piękna okolica, a mówią, że Śląsk jest "be" :D.

Andrzej1
Posty: 22
Rejestracja: wt paź 13, 2015 1:44 pm

Post autor: Andrzej1 » ndz gru 06, 2015 4:04 pm

Wiem, że organizacją takich wydarzeń zajmuje się firma http://www.joyevent.pl/pl/pikniki-i-festyny. Najbardziej wartościowe jest to, że dbają o kompleksową obsługę i organizację eventów z należytą dbałością o wszystkie szczegóły. Warto zapoznać się z ich ofertą.

krokus
Posty: 12
Rejestracja: pn gru 07, 2015 4:27 pm

Post autor: krokus » wt gru 08, 2015 12:39 pm

Znam fajny hotel pod Warszawą: http://www.marinadiana.pl/pl23,centrum_ ... cyjne.html . Już kilka razy tam byliśmy i jesteśmy naprawdę zadowoleni, ponieważ miejsca i obsługa są po prostu świetne.

miskant
Posty: 109
Rejestracja: pt sty 08, 2016 4:19 am

Post autor: miskant » pt sty 08, 2016 4:20 am

A tu: http://salerezerwacje.pl/ macie od razu zebrane różne sale na szkolenia, konferencje, sale komputerowe itd w różnych miastach. Z podziałem na wielkość, dostępne wyposażenie i tym podobne.

kamil777
Posty: 25
Rejestracja: śr sty 13, 2016 2:49 am
Kontaktowanie:

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: kamil777 » czw mar 24, 2016 3:19 am

ja zawsze wybieram na konferencje hotel który dysponuje odpowiednio wyposażoną salą, wszystko sprowadza się do tego na ile osób planowana jest konferencja, w hotelach jest dodatkowy komfort ponieważ zawsze mamy do dyspozycji pokoje dla osób, które przyjeżdżają na konferencje z zamiar późniejszego noclegu,w takich sytuacjach konferencja w hotelu to spore uproszczenie.
---
hotel sosnowiec

showman
Posty: 1
Rejestracja: czw mar 24, 2016 4:49 am

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: showman » czw mar 24, 2016 6:40 am

Dobrze jest wynająć jakąś salę gdzie nie będzie zbędnego hałasu. No ale to się od razu tyczy wyższych kosztów.

________________________________
http://apartamentywhiszpanii.com

karla
Posty: 5
Rejestracja: ndz maja 29, 2016 4:58 pm

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: karla » wt cze 14, 2016 8:51 am

[quote="kamil777"]ja zawsze wybieram na konferencje hotel który dysponuje odpowiednio wyposażoną salą, wszystko sprowadza się do tego na ile osób planowana jest konferencja, w hotelach jest dodatkowy komfort ponieważ zawsze mamy do dyspozycji pokoje dla osób, które przyjeżdżają na konferencje z zamiar późniejszego noclegu,w takich sytuacjach konferencja w hotelu to spore uproszczenie.
---

Masz rację, najważniejsze są odpowiednio wyposażone sale konferencyjne. Duży plus dla mnie jeżeli konferencję można zorganizować w hotelu. Najczęściej takie "imprezy" wiążą się noclegiem. Nigdy nie lubiłam jeździć rano na konferencje, a wieczorem gdzieś do hotelu, lepiej zorganizować wszystko w jednym miejscu. Np http://www.hotelponiatowski.pl ma do tego piękny ogród wokół hotelu, trzeba też coś robić wieczorem po konferencji ;)

krisek
Posty: 123
Rejestracja: wt cze 28, 2016 12:40 pm

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: krisek » wt sie 23, 2016 1:12 pm

jak organizujemy konferencje to najlepiej w stolicy ze względu na bardzo dobry dojazd uczestników z każdego zakątka kraju i z zagranicy. A i z noclegami w warszawie nie ma problemów prawie każdy hotel ma salę konferencyjna ale jak ktoś nie chce lub nie ma czasu szukać to niech zobaczy bazę hoteli przeznaczonych na konferencję umieszczonej na stronie http://www.prokonferencje.pl/

Antek76

Re: Gdzie zorganizować konferencję

Post autor: Antek76 » śr sie 31, 2016 7:01 am

Na pewno warto wybierać tylko te najlepsze miejsca. Nie każdy myśli o tym, że przecież w dużej mierze przez pryzmat hotelu ludzie oceniają to, jak wypadło dane wydarzenie. Na pewno warto wybierać takie miejsca jak konferencje poznań ze względu na to, że to piękny hotel z pełną infrastrukturą konferencyjną. Na pewno powinniście wziąć go pod uwagę.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości