Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Mam wory pod oczami....

Na kazdy temat...... Czyli wszystko co ci spac nie daje albo lezy na watrobie ;-)

Moderator: kris_k

albert7000

Mam wory pod oczami....

Post autor: albert7000 » czw kwie 02, 2015 3:54 pm

Cześć. Jestem informatykiem, pracuję całe życie przed komputerem, często do późnych godzin nocnych i tak od kilkunastu lat. Niestety przez to wszystko zaczęły się pojawiać u mnie worki pod oczami. Wygląda to dość nieciekawie a jestem w takim wieku że jeszcze chcę jako tako wyglądać. Tylko czy jest na to jakiś skuteczny sposób by zniwelować to cholerstwo przynajmniej w niewielkim stopniu? Może jakieś okłady? Kremy? Gdzie tego szukać? W aptekach? Z góry dzięki za wszystkie pomoce i linki jakie dostanę :)

Gość

Post autor: Gość » czw kwie 02, 2015 4:34 pm

moj stary znajomy tez mial taki problem I on statuje troszeczke kremu na .... hemoroidy. Troche dziwne ale wlasnie jest to dobre I pomaga. Tylko nie dotykaj oka! Daj znac czy pomoglo Tobie.

Relka

Post autor: Relka » pt kwie 03, 2015 2:16 am

Pierwsze słyszę żeby taki krem działał. No ale może coś w tym jest

Gość

Post autor: Gość » pt kwie 03, 2015 6:43 am

tak samo jak tkanka jest ''napuchnieta" dziala w kazdym miejscu czyli I hemoroidy a takze zmniejsza napuchniecie ,tzw. worki pod oczami. Sluchy o tym byly ale moze trzeba sprawdzic czy faktycznie dziala I co jest o tym domowym sposobie w internecine zanim zaczniesz kuracje. NIE DODTYKAJ KREMEM OCZU !

ernest33

Post autor: ernest33 » wt kwie 07, 2015 1:30 pm

Moja dziewczyna miała ten sam problem, ale na szczęście w szybki sposób się go pozbyła, bo wyglądało to fatalnie... Od jakiegoś czasu zaczęła kupować kremy, które w aplikatorze zawierają taką małą metalową kuleczkę, dzięki której możesz rozprowadzać krem wokół oczu, pobudzając przy tym mięśnie, bo przecież wmasowując krem wykonujesz swego rodzaju masaż :P Pozbyła się tego cholerstwa w szybkim czasie ;) Z tego, co kojarzę używała Roll-on pod oczy marki Vichy.