Witamy na Forum Polonii w Dallas!

bijvoorbeeld hiellopen

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

bijvoorbeeld hiellopen

Post autor: lasky1994 » pt gru 29, 2017 12:46 am

De volgende fase, als de enkelzwelling is gedaald en er minimale pijn is (merk op dat dit van enkele dagen tot enkele weken kan zijn, afhankelijk van hoe erg de verstuiking was), is werken aan het opnieuw versterken van de enkel en omliggende spieren. Het is niet ongebruikelijk dat mensen ten minste één van de drie ligamenten volledig scheuren met een slechte verstuiking, waardoor de enkel vatbaarder wordt voor opnieuw Nike Air Max 90 Hombre Gris letsel als de stabiliteit ervan is verminderd. Nike Roshe Run Dames Door het te versterken, vermindert u dit risico. Sommige van de beste oefeningen zijn eenvoudig en vereisen weinig of geen uitrusting - bijvoorbeeld hiellopen, teenwandelen en eenvoudige eversieoefeningen met een theraband.

Zodra de enkel sterk en pijnvrij is, moet proprioceptie worden getraind. Dit is het ruimtelijk bewustzijn van het lichaam en het vermogen om het te corrigeren als het niet Nike Free 5.0 Womens goed is. Een goede manier om dit te doen, is door te investeren in een balanceboard of zelfs gewoon op een kussen of op een ongelijk oppervlak op één poot te staan. Als je dat eenmaal onder de knie hebt, doe het dan met je ogen dicht. En als dat te gemakkelijk wordt, moet iemand iemand een bal naar je toe gooien in verschillende richtingen terwijl je op één been staat. Als je dit onder de Adidas Superstar Dames knie hebt, ben je zeker klaar om weer aan de Adidas Ultra Boost Dames slag te gaan!

Een enkelverstuiking kan frustrerend en vervelend zijn, maar als het op de juiste manier wordt behandeld, zou het geen langdurig probleem moeten worden. Zorg er wel voor dat je op de juiste manier gaat rusten en revalideren, zodat je geen andere verstuiking krijgt op een reeds gewonde enkel zoals ik deed! Fysiotherapeut en een moeder van 2 die van de ren houdt is onze Run Ambassador, Jane Miles. Nike Air Max 90 Donna We hebben haar gevraagd de wegtest uit te proberen en de nieuwe Adidas-adistar Boost nu in geselecteerde winkels en online te bekijken.

?Ik ren momenteel tussen 60-75 km per week, met een lange serie van 18-20 km, 2 harde sessies en 3 eenvoudige runs van 8-13 km elk. Ik ren op de weg, grasbanen en dirt trails in verschillende hoeveelheden, afhankelijk van het weer en hoeveel licht er is om half zes 's ochtends. Ik hoop Nike Air Max 97 Mujer dat ik dat de komende paar maanden kan opbouwen zolang de blessures blijven hangen. baai, om volgend jaar een marathon te lopen die een langetermijndoel van mij is geweest. Ik geef de voorkeur aan lichtgewicht schoenen boven trainingsschoenen. Ik koos er echter voor om de adistar-boost te gebruiken voor mijn eenvoudige runs om een ??schoen uit te testen met een substanti?lere tussenzool dan ik gewoonlijk gebruik.