Witamy na Forum Polonii w Dallas!

professionele netbalspeler zou

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

professionele netbalspeler zou

Post autor: lasky1994 » czw gru 28, 2017 9:07 pm

Waarom is het belangrijk om de juiste schoen te hebben tijdens het spelen van Netball?
De voeten van iedereen zijn anders, dus geschikt voor een ander type schoen. Netball is natuurlijk alles over stoppen / starten, verandering van richting, snelheid en behendigheid. Je moet niet alleen comfortabel voelen, maar ook veel vertrouwen hebben in je schoenen dat ze met je gaan werken.

Welk advies zou je een jonge en ambitieuze netball-speler geven die een carrière als professionele netbalspeler zou overwegen?
Veel plezier! Ik heb altijd gezegd dat de dag dat ik stop met genieten van Nike Air Max Command Donna het korfbal de dag zal zijn dat ik stop met spelen. Het leukste Nike Air Max Zero Femme aan netbal is het spel spelen waar je van houdt met je beste vrienden. De vriendschappen Nike Air Max Command Womens die je via het netbal maakt, gaan een heel leven mee.

Ik moedig ook altijd aspirant-netballers aan om zichzelf daar buiten te blijven en te proberen voor zoveel mogelijk teams. Veel professionele netballers maakten niet elke staat of representatief team dat ze probeerden toen ze jonger waren, maar ze zetten door en het harde werk loonde uiteindelijk.

Op wie kijk je naar motivatie?
Ik kijk altijd naar mijn familie en Adidas Zx Flux Womens teamgenoten voor motivatie. Mijn familie heeft altijd mijn eigen belangen en ondersteunt me altijd. Mijn teamgenoten hebben alles meegemaakt wat ik heb doorgemaakt, dus de beste motivatie om door de moeilijke tijden te gaan.

Aan het einde van 2017, wat zou dit jaar een succes voor u zijn geweest?
Afgezien van het feit dat ik de inaugurele Suncorp Super Netball Champions Nike Air Max 87 Dames word gekroond, Adidas Stan Smith Dames hoop ik dat ik in 2017 mijn spel en mijn connecties met teamgenoten verder zal verbeteren, zodat we kunnen streven naar constant goede prestaties op het veld.

Ik hoop ook dat de Swifts-leden en -fans genieten van het soort netbal dat we spelen, en zijn trots op onze inspanningen op en buiten de rechtbank.