Witamy na Forum Polonii w Dallas!

hurtigere gentagelser skal

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

hurtigere gentagelser skal

Post autor: lasky1994 » śr gru 27, 2017 2:09 am

P? en fire hundrede meter l?b spor fem runder l?b hurtigt i den lige sektion og derefter jogging b?jningerne (to kilometer i alt med ti sprints). Hvis du er en erfaren atlet, kan du g?re to s?t med en fem minutters hvile i mellem s?t. De hurtigere gentagelser skal v?re omkring ti procent hurtigere end din nuv?rende race tempo og jogs Nike Air Pegasus 83 Mujer langsomt nok til at lade dig bare komme igennem sessionen.

Til den anden tr?ning har jeg brug for dig til at m?le en otte hundrede meter lige sektion (p? cykelsti eller walking spor for eksempel) i et hundrede meter trin. S? vil jeg gerne g?re f?lgende Nike Air Max 90 Herr Svart s?t - 500m hurtig, 300m jog, drej rundt og g?r 400m hurtig, 400m jog, drej og g?r 300m hurtig og 500m jog, drej og g?r 200m hurtig og 600m jog derefter g? op igen (300m hurtig, 500m jog, 400m hurtig, 400m jog, 500m hurtig, 300m jog). Igen, hvis du er veluddannet, kan du afslutte et andet s?t. Tempoet for de hurtigere og langsommere dele er det samme som beskrevet ovenfor.

Ved at f?lge de metoder, jeg har beskrevet i denne artikel, n?r jeg st?der p? dig n?ste, vil du prale af, hvor meget hurtigere du nu k?rer i stedet for at tale om det antal gange, du har lavet en bestemt Nike Air Huarache Heren begivenhed, og det vil v?re tilfredsstillende for begge os.

?Siden begyndelsen af ??tiden har mennesket k?rt. Det er dog kun i de sidste 60 eller 70 ?r, at vi har udviklet specifikke sko til l?b. Hvis vores kroppe har udviklet sig til at l?be uden sko s? Nike Air Pegasus 83 Womens hvordan er det nu, at sko er et krav at l?be? Nu er fordelene ved at l?be i sko dokumenteret med ekstra st?tte og nedsat p?virkning p? kroppen, men er ikke de problemer, som disse fordele bek?mper, der ikke skyldes skoene selv?

Brug Nike Internationalist Damen Blau af traditionelle l?besko giver en mulighed for at udvide deres skridt og lande p? deres h?le. K?r uden disse sko og landing p? dine h?le er uhyggelig! S? afh?ngigt af hvordan du ser ting, kan du enten l?be som naturen gjorde os eller l?be en m?de, som vi har lavet ....