Witamy na Forum Polonii w Dallas!

som er livslang

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

som er livslang

Post autor: lasky1994 » pn gru 25, 2017 9:32 pm

"Det ville v?re meget lettere for mig at fort?lle dig ikke at l?be," har Thompson observeret flere gange. "Det ville tage mig af krogen. Men det ville ikke v?re at behandle hele personen. Som l?ge vil jeg ikke fjerne noget, der tilf?jer gl?de i dit liv.

"Det er mit job at fort?lle dig, jeg tror ikke risikoen for at du f?r et hjerteanfald, mens du k?rer, er meget godt. Det er dit job at vurdere fordelene. "

Det hj?lper, at der udvikler sig, selvom spekulative data, at forh?jede Nike Air Max 2017 Womens CAC-scoringer i l?bere m?ske ikke er lige s? Adidas Zx 750 Herr farlige som hos nonxercisers. Samtidig har Thompson, samtidig med at han beskytter det medicinske privatliv, fortalt mig, at han arbejder med et "fair number" af andre patienter, som er livslang l?bere med h?je CAC-score. Til dato har ingen k?let over p? k?rslen.

Siden jeg har modtaget min CAC-score p? 946, har jeg afsluttet de sidste fire Boston Marathons mere eller mindre komfortabelt og fortsatte min stribe af 53 p? hinanden f?lgende Thanksgiving Day-l?b. De fleste uger l?ber jeg 20 til 30 miles, lidt mere og langsommere om vinteren, n?r jeg bygger op til Boston, lidt mindre og hurtigere om sommeren, n?r jeg g?r ind i 5K sjove l?b. Jeg logger yderligere fem eller seks timer om ugen med afslappet liggende cykel hjemme, og har afsluttet tre ?rs Nike Air Max 97 Herre regelm?ssig styrketr?ning, ikke at nogen kan Nike Air Pegasus 89 Mujer se en forskel.

Jeg har absorberet meget fra Thompson, Adidas Nmd Mujer Azul som jeg har set ?rligt i de sidste tre ?r, fra det psykologisk-f?lelsesm?ssige rige. "Medicinsk viden har gjort utrolige fremskridt i mit liv," siger han, "men der er stadig meget, vi ved ikke. L?ger og patienter har begge brug for en tolerance for tvetydighed. "