Witamy na Forum Polonii w Dallas!

herigheden have falmet

Polskie organizacje w Dallas, Polski Kosciol, Polonia w Texasie ... Polish organization in Dallas area / Polish Church

Moderator: kris_k

lasky1994

herigheden have falmet

Post autor: lasky1994 » pn gru 25, 2017 12:27 am

Andre kickers sendte ogs? support.

"Hey, mand, sidste Adidas Superstar Donna skud til side, jeg ved ikke engang, hvordan du gjorde de to f?rste under disse forhold," sagde Eddy Pineiro, kickeren til Florida, i en sms, der gjorde Moehring grin.

En Kansas Highway Patrol Officer sendte en tweet Nike Air Pegasus 83 Femme til Moehring: "Dette feltm?l definerer ikke, hvem du er." Med al respekt vil Moehring v?re uenig.

Det savnede feltm?l vil hj?lpe med at definere, hvem han bliver. Moehring ved det nu.

"Det er vigtigt for mig at g? igennem dette," sagde han. "Hvis jeg lavede sparket, ville herigheden have falmet. Men med dette Nike Air Max 98 Herre kan jeg v?re et eksempel p? god sportsmandskab, og det er vedvarende. "

Moehring, en ?konomemester fra Bentonville, Ark., Sagde, at han havde t?nkt meget om, hvad han kunne l?re af hans fiasko. Hans dr?ftelser faldt sammen med afsluttende eksamener, som begyndte kun f? dage efter, at fl?de spillede h?ren. Hans Nike Air Max 95 Mujer betegnelse havde inkluderet klasser, der hedder Sandsynlighed med Naval Applications, Labor Economics og Electrical Engineering.

Moehring tog ogs? et kr?vet kursus i lederskab, hvilket kom til nytte efter det savnede spark. I Nike Air Force 1 Mens klassen havde han praktiseret, hvordan man kunne s?tte et positivt spin p? d?rlige nyheder og motivere folk, der k?mpede. Hans professor, en tidligere Navy SEAL, talte ofte med ham efter klassen og gav r?d om modstandsdygtighed og om hvordan SEAL'erne ville lykkes p? missioner, der ikke gik som planlagt.

"Det Nike Free Run 2 Dame handler om, hvordan du reagerer," sagde professoren. "Folk kommer til at se det, og de vil sige," Er det her en fyr v?rd at f?lge? ""

Moehring ved, at folk vil se hvordan han reagerer p? den potentielt knusende skuffelse af hans savnede spark, og som fremtidig fl?de officer - han h?ber at flyve fly en dag - han Nike Air Max 90 Dam Svarta f?ler sig tvunget til at v?re en rollemodel. Derfor valgte han Navy i f?rste omgang.

Under sin rekrutteringsrejse til Annapolis raabte de ikke deres vandkampus eller deres topmoderne atletiske faciliteter. De talte om karakter - en navy-spillerens vigtigste kvalitet.