Witamy na Forum Polonii w Dallas!

adidas ultra boost herre blå

To miejsce dla wszystkich, ktorzy szukaja kontaktu z Polonia, chca sie przedstawic itd...

Moderator: kris_k

ytjuytjgb

adidas ultra boost herre blå

Post autor: ytjuytjgb » czw wrz 14, 2017 8:36 pm

Obrazek

Vi er halvvejs adidas ultra boost herre tilbud gennem sommeren, men det betyder ikke, at det snart kommer til ophør. De varmere måneder er som jul til sneakerheads, da det er førsteklasses stuntin 'sæson at trække de super rene par ud, som du aldrig vil blive snavset. Hvis du har været på sneaker-spillet i år, så ved du, at adidas BOOST har været dominerende i år og mest af sidst, og det ser ud til, at det kommer til at blive sparket op med en helt ny sneaker fra tre- striber. Ligesom sidste år vil adidas debutere en helt ny UltraBOOST-stil, ligesom de gjorde med adidas UltraBOOST Uncaged.

Hovedårsagen til at adidas ultra boost herre blå folk køber denne sko og andre adidas produkter er Boost. Når en sko bruger raketvidenskab, skal du være fascineret. Adidas Boost-teknologien giver dig mulighed for at have en meget behagelig tur, men kan ikke give dig den støtte og stabilitet, som nogle løbere har brug for. Adidas har dog andre løbesko, der har boost og er mere stabile eller bedre egnet til forskellige løbestilarter. Skoen har Boost, som adskiller sig fra Yeezy Boost eller NMD-serien. Adidas sætter forskellige mængder Boost i hver model efter hvad de er beregnet til. Adidas NMD er for eksempel betegnet som en livsstilssko. Jeg er heldig nok til at have den oprindelige model, og de er en behagelig sko, selvom jeg først satte dem på, blev skuffet, da jeg antog, at Boost-teknologien ville være den samme som min ultra boost. Desværre er jeg ikke heldig nok til at eje et par Yeezy Boosts, selv om jeg har prøvet et par på, og de er meget tæt på en Ultra Boots-komfort.

Adidas fremmer adidas ultra boost herre sort som den største løbesko nogensinde. Mens sloganet er god reklame, er den største løbesko den, du, den enkelte, kan lide bedst. Når det er sagt, fortsætter dette nyeste tilbud fra adidas deres genopblussen i løb og vi er glade for at tjekke det ud.

Da jeg først satte adidas ultra boost herre 2017 mine fødder ind i ultra-boostet, blev jeg straks klar over, at disse skulle blive lige så behagelige som mit andet par ultra boosts. Den nye og opdaterede version af primeknit gav en mere tæt, sok som fit, end jeg havde forventet. Skoen er som en kompressionsstuds fastgjort til en sky. Det er så behageligt. Skoene føles meget holdbare, og hvis de er noget som mit forrige par, vil jeg ikke være nødt til at få et nyt par når som helst snart. Jeg har ikke været i stand til at teste dem ordentligt på våde betingelser, men jeg bar dem som en livsstilssko på en regnvejrsdag, og mine sokker forblev dejlige og tørre.

http://www.dksportmall.com/