Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Schietende bewaker

To miejsce dla wszystkich, ktorzy szukaja kontaktu z Polonia, chca sie przedstawic itd...

Moderator: kris_k

caicai2017

Schietende bewaker

Post autor: caicai2017 » czw gru 28, 2017 12:07 am

John Wall heeft ook minder goed gepresteerd dan zijn naam en is licht gedaald, maar zijn gemiddelde vorig seizoen was Nike Air Max 90 Homme Noir veel hoger en hij heeft te maken gehad met blessures die hem hebben vertraagd, dus hij wordt nog steeds geprojecteerd om terug te stuiteren als het seizoen doorgaat.
Schietende bewaker
Victor Oladipo blijft Nike Air Max 95 Femme zich een weg banen door de ranglijst. Mensen hebben me gevraagd of ik dacht dat zijn start een toevalstreffer was, maar integendeel, zijn gemiddelde van de afgelopen maand is aanzienlijk hoger dan zijn gemiddelde Adidas ZX Flux Femme van het seizoen. Als er iets is, is hij opwaarts trending. Nogmaals, Booker is dinsdag terug, dus hij gaat terug naar het top-40 bereik dat hij bewoonde vóór de blessure.
Jimmy Butler zette zijn opwaartse mars voort, Nike Air Max Command Femme omdat hij stevig verschanst zit als optie 1B in Minnesota achter Karl-Anthony Towns.
?Giannis Antetokounmpo hernam deze week de eerste plaats van James Harden. Hij verloor de plek omdat Harden helemaal Nike Air Max 2017 Femme gek werd voordat Paul voor de laatste keer terugkwam van de blessure, en er was in die tijd de vraag of Eric Bledsoe in de notulen van Antetokounmpo zou kunnen eten. Maar de Griek Freak is blijven domineren, Nike Air Max 95 Womens en Harden heeft laten zien dat hij misschien een halve stap terug zou doen als Paul gezond is, dus het was tijd om ze terug te zetten.
?Leonard was vorig seizoen elfde in fantasiepunten en was na zijn terugkeer weer Nike Air Max 90 Mujer in die reeks teruggekomen. Echter, de Spurs nemen het erg langzaam op in het versnellen van zijn minuten, dus voor nu schuift hij een beetje in het klassement. Zodra hij laat zien dat hij de oude Kawhi is, gaat hij weer Nike Air Presto Womens omhoog.
?Andrew Wiggins viel door de vloer op deze ranglijst. Een Twitter-volgeling had me ook over hem gevraagd en ik voelde (en voel me nog steeds) dat hij uiteindelijk op zijn minst zal Nike Air Max 90 Mens terugkomen als een consistente scorer van 20 punten. Dat is echter niet wat er is gebeurd, en met de manier waarop Butler en Taj Gibson naar voren zijn gekomen, is het niet duidelijk dat dit snel zal gebeuren. Tot Nike Air Max Classic BW Womens die tijd zal Wiggins veel verder down zijn dan zijn gebruikelijke. Tyreke Evans is er nog eentje waar een van mijn Twitter-volgers mij om vroeg, en zijn productie met Mike Conley leverde hem een ??grote sprong op, althans Adidas Superstar Heren tot Conley laat zien dat hij terug kan komen en snijd in de productie van Evans...