Witamy na Forum Polonii w Dallas!

speciell dag s? det var br

To miejsce dla wszystkich, ktorzy szukaja kontaktu z Polonia, chca sie przedstawic itd...

Moderator: kris_k

caicai2017

speciell dag s? det var br

Post autor: caicai2017 » pn gru 25, 2017 11:03 pm

Simmons sa att vinsten var "enorm" f?r laget som de kommer att inleda en tre-spelars v?Nike Air Max 90 Donne sterl?ndsk v?gresa mot Portland, Denver och Phoenix.

"Det ?r vad vi Nike Air Huarache Mujerdefinitivt beh?vde, och det ?r p? en speciell dag s? det var bra," sa han.

Simmons gjorde en l?ngsam start mot Knicks,Nike Air Max 90 Dames med bara tre skott i f?rsta halvleken och endast ?tta f?r spelet; Knicks f?rsvar gjorde det ibland sv?rt f?r australien Nike Air Presto Mens att komma till sina favoritfl?ckar. En s?rskild oro ?ver Simmons s?kte att korrigera var hans oms?ttning - han hade varit Adidas Superstar Mujer medeltal fyra per spel under femspelet f?rlora streak - och slutade med bara tv? mot New York.

"Personligen, f?r mig, f?rs?kte jag g?ra mindre fel p? domstolen," sa Simmons. "Jag tror att jag bara hade en eller tv? oms?ttningar s? jag f?rs?kte definitivt s?nka dem."

Post-game, 76ers tr?nare Brett Brown talade om Simmons f?rm?ga att Nike Air Max 90 Womens Black bidra p? andra s?tt ?n vad som ses p? en statsblad. "F?r inte snubbla av arkiverna, det var djupare ?n det," sade Brown efter- spel. "Jag tror att han gjorde ett Nike Air Max 2017 Femmebra jobb med att trycka p? takten och hitta n?gra saker tidigt, kanske du ska titta p? arket och det kommer inte Nike Air Max 95 Femme att bli fyllt med statistik som det normalt ?r med honom. Jag trodde defensivt, han kom upp med n?gra stora ?godelar. Nike Air Max 90 Mens F?rs?kte pressa sitt f?rsvar n?r deras br?ka saktade, han hade en betydande del av [den] med sin 6'10-storlek och 7-fots Nike Air Max 90 Mujer Azul plus-spets. "

Det var ocks? Simmons f?rsta g?ng som en NBA-spelare vid Madison Square Garden och ?ven om hans far kommer fr?n South Bronx, sa Sixers-rookie att spelet inte hade n?gon extra speciell betydelse f?r honom f?rutom att bara ha sin familj och v?nner komma se honom spela.

"Att bara ha min familj h?r," sa han. "Det betyder mycket. Mina mor-och farf?r?ldrar tittar p? mig, farbr?der, tanter - jag tror det betyder mer f?r mig ?n att bara leka h?r.