Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Naarmate we Nike Air Max 2018 Dames

Polskie sklepy i firmy... Put info about your business in DFW....

Moderator: kris_k

evaaetasi

Naarmate we Nike Air Max 2018 Dames

Post autor: evaaetasi » pt paź 20, 2017 6:14 am

Naarmate we Nike Air Max 2018 Dames het einde van het jaar dichterbij zijn, ben ik begonnen te denken aan mijn verleden en toekomst, zoals ik altijd in deze tijd van het jaar doe. Met het weer in de herfst, met wind, regen, zon en mist, stapte ik in reflexie stemming. Wat is er in de afgelopen maanden gebeurd, hoe heeft het mijn leven beïnvloed, hoe kan ik er van leren. Wat heb ik spijt en waarover ik blij ben. Veel gedachten waren in mijn gedachten aan het dansen en ik moest de melodie spelen zoals het allemaal zinvol kan zijn. Maar, zoals ze zeggen dat 'wat je niet vermoord maakt je sterker', wist ik dat ik vooruit moet gaan en van het verleden leren. Maar…

Wonen in Nike Air Max 2018 Dames een vochtig land als Engeland, maakte me onlangs ook een beetje vochtig. Op een of andere manier werd mijn fitness motivatie lager en ik was op zoek naar excuses om een ​​klas of gym te overslaan. Ik heb ontdekt dat ik met koudere dagen gebruik maakt van de mogelijkheid om met de auto te reizen, in plaats van op mijn fiets te springen. Ik oefen minder en ik eet meer zoet eten. Ik was een beetje verloren, niet precies weten of dit door het weer wordt veroorzaakt, of niet.

Een ding Nike Air Max 2018 Heren dat ik zeker wist. Mijn lichaamsvorm veranderde van dag tot dag, zo opmerkelijk dat ik soms niet zeker was of de reflectie in de spiegel me eigenlijk is. Verkeerd me niet, ik herkende mijn gezicht en ik heb het geluk om een ​​figuur van een slank persoon te hebben, maar op een of ander manier liet ik mijn buik lijken alsof ik soort van zwanger ben. Terwijl ik drie keer per week naar het werk reist (als ik mijn luie gedachten gehoorzaam), ben mijn benen het sterkste deel van mijn lichaam, maar ik heb niet dezelfde kracht in mijn handen Nike Air Huarache Dames als waar ik naar ben. Het voelde me niet goed, het was niet mij ....