Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Co zorganizować dla pracowników?

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

FeelG
Posty: 18
Rejestracja: sob lis 04, 2017 3:43 pm

Re: Co zorganizować dla pracowników?

Post autor: FeelG » pn gru 18, 2017 12:58 pm

nas zabrali w tym roku na zajecia kulinarne z makrobiotyki do macro bios bar. naprawde polecam bo zabawa byla jak nigdy. pelno smiechu, radosci i na koniec smaku. naprawde atmosfera nie do podrobienia

Awatar użytkownika
Halle
Posty: 5
Rejestracja: śr gru 20, 2017 8:56 am

Re: Co zorganizować dla pracowników?

Post autor: Halle » pt gru 22, 2017 1:46 pm

Takie eventy integracyjne są zawsze dobrą sprawą. Dzięki za polecenie, stronka może się kiedyś przydać.
Wojna jest straszną rzeczą. Ale dzięki niej możesz się bardzo wiele nauczyć o życiu i ludziach.A przede wszystkim o sobie. Na wojnie szybko się dorasta. Człowiek przekonuje się, z jakiej gliny jest ulepiony.

domi78
Posty: 177
Rejestracja: pt kwie 28, 2017 4:07 pm

Re: Co zorganizować dla pracowników?

Post autor: domi78 » sob gru 23, 2017 4:46 am

Moim zdaniem dla pracowników dobrym rozwiązaniem byłoby zorganizowanie takiego mini szkolenia na temat tego, jak dysponować czasem. chodzi o optymalne wykorzystanie czasu w ciągu wykonywanej pracy. Rozplanowanie i jak najefektywniejsze dostosowanie czasu . Ludzie często miewają problem z zaplanowaniem i realizacją czegokolwiek. Ponieważ chcę dowidzieć się więcej, jak dobrze dysponować czasem, to zacząłem szukać na ten temat materiałów i ten artykuł http://www.psychomanipulacja.pl/jak-dysponowac-czasem/ okazał się pomocny.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości