Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Womens Black[/url] kr

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

caicai2017

Womens Black[/url] kr

Post autor: caicai2017 » ndz gru 17, 2017 8:33 pm

Harden skadade kn?et n?r han Nike Air Max 90 Womens Black kraschade in i korgst?det efter att ha smutsats av San Antonio Spurs vakt Brandon Paul under Rockets seger Friday. Han betraktades som ett spelbeslutsbeslut p? l?rdagskv?ll och fortsatte sedan med att g?ra en match h?g 31 po?ng d? Houston f?rl?ngde sin vinnande strejk till 13 matcher med en 115-111 seger ?ver Milwaukee Bucks.

"Jag trivdes inte alls, men Nike Air Max 2017 Donne docen kom in och ber?ttade Adidas Tubular Dames f?r mig att det kommer att bli sm?rta f?r lite, men du kan spela igenom det, s?ger Harden. "Det kan inte bli v?rre, men det kommer att bli ganska sm?rtsamt tills Adidas Superstar Womens helt klart du ger det lite tid. N?r han sa det, var jag som," L?t oss g?. ""

Harden, som leder NBA i scoring (31.5 po?ng per spel) och rankar andra i assists (9.3), sa att han inte Nike Internationalist Dames visste hur l?nge sm?rta i kn?et skulle vara ett problem. Han gjorde emellertid klart att han inte har f?r avsikt att Nike Air Max 90 Mujer Azul missa n?gra spel, s?ger att han skulle f? behandling p? Rockets off-day s?ndag och vara redo att spela m?ndag mot Utah Adidas ZX Flux Mujer Jazz. Harden, som var 8-av-21 fr?n golvet mot Bucks, erk?nde att ?mheten i kn?et v?sentligt begr?nsade sin explosivitet.

"Jag flyttade inte som jag brukar flytta, men vi vann", sa Harden, som missade totalt tv? matcher under de tre senaste s?songerna. "G? vidare till n?sta match."
Washington Wizards: John Nike Air Max 90 Femme Rose Wall ?terv?nde till domstolen Nike Air Presto Femme p? onsdagen mot Memphis och spelade 28 minuter, vilket ?r en bra indikator p? att han inte l?ngt fr?n rampen g?r tillbaka till en full arbetsbelastning. V?ggens po?ng ?r ned 3,2 PPG och han ?r ocks? ner 1,8 APG fr?n f?rra s?songen. Om det ?r d?r hans nummer stannar under resten av s?songen, kommer han inte att bli en topp 15 fantasy alternativ som m?nga f?rv?ntat sig, men jag skulle Nike Air Max 2017 Womens fortfarande l?gga honom i topp 25 p? grund av den inverkan han g?r med stj?l och block.