Witamy na Forum Polonii w Dallas!

ikke noget atletisk-relateret

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

lasky1994

ikke noget atletisk-relateret

Post autor: lasky1994 » ndz gru 10, 2017 9:38 pm

Hej Tiffany. Det er slutningen af ??s?sonen endelig! Har du nogen tid? Ja! Jeg har - godt, min tr?ner og jeg er stadig ved at bestemme hvor l?nge - men en god tid f?r pr?-s?son tr?ning.

Har du virkelig ledig tid, eller tager du bare det tilbage til et meget lavt niveau? ?h nej. P? tidspunktet for ?ret, n?r jeg er v?k, er jeg helt v?k. Jeg g?r Asics Gel Lyte 5 Femme ikke noget atletisk-relateret. Jeg g?r p? ferie, jeg g?r p? ture, jeg spiser det, jeg kan lide, og bare v?re som en normal person i et stykke tid!

Hvor er dit yndlingssted at k?re? Hmm mit yndlingssted at k?re ... Jeg nyder Nike Air Max 90 Damen Rosa virkelig at k?re i Monaco; det er s?dan en smuk og natursk?nne sted. Jeg elsker ogs? London. Det ville v?re mine to favoritter.

Kan du huske dit f?rste l?b? [har en god t?nkning] Um, vagt! Det var sandsynligvis p? omkring seks ?r, der Nike Air Max Classic BW Dames k?rte mine store br?dre p? gaden

Slog du dem? Ingen! P? den alder var de meget hurtigere. Da jeg blev ?ldre, begyndte jeg at overhale.

N?r nogen sp?rger om et tr?ningstip, hvad fort?ller du dem? Afh?nger af personen og hvor de er i deres fase i uddannelse og ekspertise. Faktisk har en ung pige, der fors?ger at overg? fra universitetet til professionelle r?kker, for nylig spurgt mit r?d, og jeg fortalte hende, at en af ??de vigtigste ting jeg synes er at have en agent, det er en vigtig ting at have. Nummer to, det er vigtigt at have et hold omkring dig, uanset om det er fysioterapi, eller tr?ner eller Nike Cortez Damen kiropraktorer - eller hvem du har valgt, folk til at hj?lpe dig med opsving. Nummer tre, det er virkelig vigtigt for din tr?ner og du at v?re p? samme side for din s?son og for dig som en atlet.

K?rer du til musik? Jeg g?r. Det afh?nger Nike Air Max 2017 Homme af hvad det er, hvis det er et spor, eller bare en tr?ningssession. Men som regel nogle hip-hop eller nogle afrobeats, generelt.

Kan du lide dine l?bende gadgets? Andet end min iPod, ikke rigtig. Vi bruger nogle gange hjertefrekvenssk?rme med min tr?ner, men ikke ofte.