Witamy na Forum Polonii w Dallas!

Probeer Nike Air Max 2018 Dames

Ogolnie o tym forum

Moderator: kris_k

evaaetasi

Probeer Nike Air Max 2018 Dames

Post autor: evaaetasi » pn paź 16, 2017 1:40 am

Probeer Nike Air Max 2018 Dames me te stoppen! Nog steeds in de kleren die ik om 7 uur heb gegooid en gegooid gegooid, heb ik de hele dag in angst gekregen bij mijn nieuwe en onverwachte aankomst en haar slimme moeder.Ik heb mijn merrie een goede voeding gegeven met veel supplementen om ervoor te zorgen dat ze de melk heeft geproduceerd die ze nodig had en ze liet me een kijkje nemen op haar veulens, die op slechts een paar uur oud sterk was.

Mijn Nike Air Max 2017 Heren volgende gedachte was 'wat doe ik nu - hoe zorg ik ervoor dat dit kleine veul een goed begin in haar leven met mensen krijgt.' Ik wist dat ik het veulen niet kon houden omdat ik 2 paarden in livery niet kon veroorloven, maar ik wilde ervoor zorgen dat ze, toen ze me verliet, blij was dat mensen haar vrienden waren.

Ik heb Nike Air Max 2017 Dames gepraat met een natuurlijk horsemanship expert, die me heeft geadviseerd om het veulen zo veel mogelijk te introduceren en haar zo vroeg mogelijk te laten hanteeren. Gelukkig had mijn paard hiermee geen probleem en was het gelukkig voor alle kinderen van de tuin om haar veulen te aanbidden. Het veul was blij om haar voeten op te halen zodra ze me had vertrouwd om haar te steunen tot ze haar balans op 3 poten vond. Ze hield ervan om te worden verzorgd en zodra we een foal gleed hadden, leerde ik snel met me op een touwtje lopen, door geduldig te zijn en haar eigen nieuwsgierigheid te laten aanmoedigen om naar me te lopen.Dit was vooral handig toen ik moeders en veulen naar de tuin moest brengen en haar in een stal werpen als de smid of Nike Air Huarache Heren dierenarts kwam.